Een klant van ons die liever anoniem wenst te blijven (uit vrees voor kopieergedrag van concurrenten uit zijn sector) hebben we vorig jaar geholpen met extra omzet via Facebook. Niet met ingewikkelde constructies, maar door gebruik te maken van de kracht van Facebook en het kiezen van de juiste strategie.

Deze klant houdt regelmatig opendeurdagen zodat zijn zaak in de kijker blijft. Zoals zovele winkels adverteerde hij in lokale kranten. Daarnaast had hij ook al wat advertenties op Google en deed al eens een boost van berichten op Facebook. Maar dit alles zonder een strategie en echt te weten wat hij deed…. resultaat was dat het wel wat werkte, maar niet voldoende en hij wist al helemaal niet wat er nu juist werkte

Daarom kwam hij bij ons aankloppen met de vraag om zijn strategie (of gebrek aan) onder de loep te nemen en hem te adviseren. Na een korte analyse van zijn site en marketingkanalen (+ een goede kijk van wie zijn klanten waren) konden we een ‘aanvalsplan’ opstellen waarmee we veel gerichter konden adverteren

Resultaat?

Hij zag op dergelijke verkoopdagen nu plots nieuwe bezoekers in zijn winkel die uit regio’s kwamen waar we voor het eerst adverteerden, mensen hadden zijn Facebook advertentie gezien en hadden deze doorgestuurd naar vrienden en kennissen. Resultaat was een duidelijke en aantoonbare groei van zijn omzet. Een cijfer? De meeste weekends sprak hij van verdubbeling en 1 opendeurdag ging de verkoop x3!

Vul vrijblijvend het formulier in voor 1 uur gratis advies waarin we uitleggen hoe we voor jou hetzelfde kunnen doen!

Ik wil ook die extra omzet!

PubliLab is geen ‘gouden bergen bedrijf’, we zijn een nuchter Vlaamse bedrijf, maar we zien als online marketing bureau dat heel wat bedrijven nog steeds heel traditioneel denken en helaas zo heel wat zaken missen. Bijna elke Vlaming heeft een Facebook-account en die mensen spenderen er dagelijks uren. Als ondernemer moet je adverteren waar de aandacht zit van de (potentiële) klant. Lijkt ons anno 2016 Facebook, niet?

Een foto van de verkoopsruimte van deze klant net voor de klanten kwamen:

teak opendeur

Wat na het versturen van bovenstaand formulier?

Wij houden zaken graag eenvoudig. Na het ontvangen van jouw bericht bekijken contacteren we jou zo snel mogelijk  en bekijken we samen wat de mogelijkheden zijn.   Een van de sterke punten van PubliLab is dat we heel snel kunnen schakelen!   Aarzel dus niet en geef ons vrijblijvend een seintje.  Die korte analyse tijdens onze kennismaking krijg je er gratis bij.