Adverteer ook eens op Bing


Wanneer we aan adverteren op zoekmachine denken dan komt Google meteen als eerst in gedachten. Logisch want Google heeft bijna de hele markt in handen.

Toch zijn er een aantal redenen om ook adverteren op Bing te overwegen, dit is de zoekmachine van Microsoft.

Vijf redenen waarom ook Bing interessant is om te adverteren:
–> Heel weinig concurrentie
–> Stukken goedkoper dan op Google
–> Hoe meer netwerken je gebruikt, hoe beter want anders mis je die surfers
–> Weinig trafiek is ook trafiek, het zijn de leads die tellen

Een concreet voorbeeld: een van onze klanten zit in een vrij concurrentiële niche van de bouwsector. Een lead (ingevuld formulier) kost hem doorgaans zo’n 30 euro op Google Adwords. Aangezien het over grote werken gaat en de succesratio lead/sales goed zit, is Adwords een goeie verkoper voor hem.
Op ons aanraden hebben we echter ook eens een Bing campagne opgezet. Na paar weken bleek dat de traffiek maar een fractie was vergeleken met die van Google, maar er kwamen leads uit en de kostprijs was maar 15% van die van Google Adwords! Resultaat: extra en goedkope leads die ze anders nooit hadden gehaald.

Durf dus ook aanvullende bronnen van trafiek te gebruiken, zeker als ze weinig onderhoud vergen.

Screenshot Bing

Share :
Related Posts

Leave Your Comment

la meilleure médecine pour ibs http://belgiquepharmacie.be/ les lentilles de contact sur ordonnance à bas prix